Αντι-Τσουκνίδα

"Έμεινες ταμπουρωμένος στην ακτή,
σ’ ένα χαντάκι μες την άμμο.
Οι θάλασσες σου γίναν’ ένα τίποτα
κι η στάχτη η προφητική αφάνισε
τ’ αδέσποτα μαλλιά σου ..."

Αναγνώστες

Δευτέρα, Νοεμβρίου 10, 2008

Μία μικρή παρένθεση

"πάνω από 3000 είναι οι κρατούμενοι που κάνουν απεργία πείνας στις φυλακές εδώ και δέκα μέρες (σε σύνολο 12,000!)" (από τον http://greekrider.blogspot.com/)
Πείτε μου εσείς, φίλοι μου, σας παρακαλώ!
Σε ποια θέση θα βάζατε εσείς στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, ως διεθυντές ειδήσεων ενός τηλεοπτικού σταθμού αυτήν την είδηση;
Γιατί, εγώ θα την έβαζα αν όχι πριν, αμέσως μετά το θέμα με τις τράπεζες και πάντως πριν την διαγραφή Τατούλη.. (Εντάξει να δεχτώ ακόμα και μετά, αλλά τουλάχιστον με το ίδιο βάρος). Πάντως πριν τα μαλλιοτραβήγματα παπάδων στα Ιεροσόλυμα και πριν από ακόμα ένα επισόδειο της "Βατοπεδινής Δυναστείας".
Πείτε μου μετά ο τελεαθεατής κάνει την τελεόραση, ή η τηλεόραση τον τηλεθεατή...


update: δείτε πως μας κατοπίζει για το θέμα η Έλλη

15 σχόλια:

Elli είπε...

έλα ντε... τα ίδια σκέφτομαι κι εγώ σήμερα

Ανώνυμος είπε...

Αν ήμουν κοινωνικός δεσμοφύλακας θα την έθαβα!

Αν ήμουν κοινωνικός κρατούμενος πρώτη.

Αν ήμου επιτετραμένος του ΠΑΣΟΚ 2η (γιατί πρώτη θα έβαζα τη διαγραφή Τατούλη που μυρίζει εκλογές με λίστα).

Αν ήμουν...

Greek Rider είπε...

Εγώ νομίζω ότι αυτή η είδηση θα παίζει σε λίγο πρώτη. Τουλάχιστον στο εξωτερικό.

Εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμη γιατί η πτώση της οποιαδήποτε κυβέρνησης είναι πιο σημαντική από τον βίαιο θάνατο 3500 ανθρώπων (πολλοί έραψαν τα στόματά τους!), θάνατο λόγω της αδιαφορίας μας.

Για μένα θα πρέπει οι πολιτικοί να δεσμευτούν και να δράσουν άμεσα. Υπάρχει μεγαλύτερο σκάνδαλο από την αδιαφορία τους; Ακόμη και ο Παπούλιας έκανε δηλώσεις και προσπάθησε να αναδείξει το θέμα.

VAD είπε...

Δεν παρακολουθώ ειδήσεις,τη θάψανε;

Meropi είπε...

Ότι βρίσκονται σε αναταραχή οι κρατούμενοι σε όλες τις φυλακές το ήξερα. Ότι σκέφτονταν να αρχίσουν απεργία πείνας κι αυτό το ήξερα. Ότι όμως άρχισαν κιόλας να την πραγματοποιούν (την απεργία), δεν το ήξερα.
Πολύ μεγάλο θέμα αυτό του συνωστισμού στις φυλακές. Όταν το 2004 ανέλαβε η ΝΔ βρήκε ήδη έτοιμο ένα πρόγραμμα που είχε εκπονηθεί από την προηγούμενη Κυβέρνηση για ανέγερση νέων φυλακών, προκειμένου να αποσυμφορηθούν οι παλιές και να έχουν ανθρώπινες συνθήκες οι κρατούμενοι. Τι απέγινε άραγε το πρόγραμμα αυτό???
Οι κρατούμενοι βέβαια δεν θέλουν νέες φυλακές, θέλουν αποφυλακίσεις. Εν μέρει είναι κι αυτό συζητήσιμο, όχι όμως στην έκταση που θέλουν οι κρατούμενοι.
Την καλημέρα μου

dyosmaraki είπε...

Σίγουρα έπρεπε να προβάλλεται ως ένα από τα πρώτα θέματα.
Ομως έτσι αναδεικνύεται το γεγονός πως δεν μπορεί να βρεθεί λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα....

akrat είπε...

είναι δραματικές οι συνθήκες κράτησης ΕΙΝΑΙ ΦΡΙΚΗ... αλλά δεν θα το κάνω και νούμερο ένα.... ούτε δύο.... από τέσσερα και κάτω...

vasikos metoxos είπε...

Θα το δεις πρώτη είδηση όταν υπάρουν νεκροί και οι κανίβαλλοι μυριστούν αίμα. Ή ακόμα όταν λήξει η απεργία με βίαιο τρόπο θα το ανακοινώσει ο Πρετεντέροτράγκας ως δείγμα επιστροφής του κράτους...

lakis είπε...

Τα μαλλιοτραβήγματα είναι αυτά που μετρούν για τους δήθεν δημοσιογράφους. Πρώτα συνήθισαν τον κόσμο στα σκατά, κι ύστερα άρχισαν να λένε ότι "ο κόσμος αυτά τα σκατά θέλει".

Ανδρόνικος είπε...

Επειτα από πέντε μήνες που έχω ν'ανοίξω την τηλεόραση
ήδη νοιώθω να μιλάς άλλη γλώσσα, ξένη.

Και μην σπεύσει κανείς να πει πως έμεινα πίσω

Εχω τον καθημερινό τύπο μες στα πόδια μου (έντυπο ή ηλεκτρονικό)
και σχηματίζω μόνος κάθε φορά το πζλ
της πραγματικότητας (την πραγματικής)!

phlou...flis είπε...

μα τι λες τώρα; "Αυτοί" είναι οι έσχατοι (κάτι σαν πράματα) και δεν θα ...έσωνται ποτέ πρώτοι. Για να βάλουμε τα ...πράματα σε (σειρά) και τάξη

Ανώνυμος είπε...

ellie (καλωσήρθες), είναι να μην τα σκέπτεσαι;
Μανιτάρι, είμαστε σχεδόν όλοι κοινωνικοί κρατούμενοι από κάποια πλευρά..
greek rider, μπράβο σου που ανέβασες το θέμα
Βαντ, έτσι είναι.
Μερόπη το ζήτημα είναι ότιθ αξίζουν και αυτοί κάποιας προσοχής
Δυοσμαράκι, Λάκη, Ανδρόνικε (καλωσήρθες), Βασικέ, Φλου Φλις έχετε απόλυτο δίκαιο έτσι όπως το βάζετε..
Ρε Ακράτ, 3000 άνθρωποι κάνουν μαζικά απεργία πείνας...τι λες;

angelina είπε...

Και εμένα μου έκανε τρομερή εντύπωση το γεγονός. Τουλάχιστο οι εφημερίδες (τρεις απο αυτές) που είδα στα πρωινά δελτία το έιχαν πρώτο θέμα. Και άθλιες συνθήκες, και πεινάνε 3οοο άνθρωποι, και ακόμη τους έχουμε γραμμένους γιατι βάζουμε πρώτο το θέμα που έχουμε κάτι να πούμε. Τι θα μπορούσαν να πουν για τους φυλακισμένους? Ποια λύση θα είχαν να προτείνουν? Τίποτα. Ενώ για τον Τατουλη ε? Βιογραφικά, να μιλήσει η θεία και ο παππούς, να δουμε τι έκανε ή δεν έκανε, να σχολιάσουμε και να κοτσομπολέψουμε τα πάντα. Ντροπή τους. Ντροπή μας.

Τσουχτρα είπε...

Ο γραβατοφορεμένος και καλοταϊσμένος "ελεύθερος" Τατούλης και κάθε Τατούλης ανεβάζει τα νούμερα για τα "νούμερα" που μαγειρεύουν την τηλεχαύνωση. Οι κατα τα άλλα φιλήσυχοι τηλευπνωτισμένοι νιώθουν ασφαλείς όσο οι κρατούμενοι είναι πίσω απο τους τοίχους και δεν διαταράσουν την ησυχία του σαλονιού τους...μέχρι πίσω απο αυτούς τους τοίχους να βρεθεί κάποιος δικός τους...
Έτσι έχουν τα πράγματα και καλό είναι όσων το μυαλό δεν έγινε ακόμα πουρές να ξυπνήσουν ! Δεν είναι ανάγκη να μπεί το θέμα πρώτο στις ειδήσεις για να μάθουμε οτι υπάρχει !

Τις καλησπέρες μου !

Ανώνυμος είπε...

Aggelina (να που τα ξαναλέμε)& tsouxtra, συμφωνώ και με σας.

ΓΝΩΣΤΟΙ, ΦΙΛΟΙ, ΓΕΙΤΟΝΟΙ

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος





Πρόληψη επί της Ουσίας

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
δούρειος άνεμος του ΠΕΤΡΟΥ ΖΕΡΒΟΥ

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα
http://www.kounia.org/

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"
Νίκος Καζαντζάκης... Κι όμως σήμερα ταιριάζει κι εδώ!

Αρχειοθήκη ιστολογίου