Αντι-Τσουκνίδα

"Έμεινες ταμπουρωμένος στην ακτή,
σ’ ένα χαντάκι μες την άμμο.
Οι θάλασσες σου γίναν’ ένα τίποτα
κι η στάχτη η προφητική αφάνισε
τ’ αδέσποτα μαλλιά σου ..."

Αναγνώστες

Δευτέρα, Αυγούστου 25, 2008

Άγονες Θανατηφόρες Γραμμές...

Είδα την αναγγελία της Κηδείας του, κολλημένη σε κολώνα. 49 χρονών..


Τροχαίο; Ανακοπή; Καρκίνος; Ναρκωτικά;


(Αναρωτήθηκα) Φέτος αρκετούς νέους συντοπίτες μου χάσαμε από αυτές τις αιτίες..


Όμως ο Μιχάλης έφυγε από άλλο λόγο


"Ναυτεργατικό ατύχημα"..


Μου πήρε μια μέρα για να μάθω ότι ο άτυχος ναύτης του "Πήγασος", για τον τραγικό χαμό του οποίου διάβασα σε κάποια ενημερωτική ισοσελίδα, ήταν σχεδόν γείτονας.



Ο "Πήγασος" για μας τους Νησιώτες της Αγόνου, (έτσι είναι τον χειμώνα τα περισσότερα νησιά, παρόλο που δεν επιδοτούνται όλα τα δρομολόγια) - το καράβι που μας κάλυπτε μέχρι πέρυσι- ήταν σχετικά καλό παρά τα χρόνια του (31). Και αυτό γιατί ήταν αξιόπιστο στα ωράρια του. Χάλαγε βέβαια συχνά και διαμαρτυρόμασταν, αλλά υπάρχαν και κάτι "δεσποινίδες του Αιγαίου", πολύ χειρότερες...

Όσοι δεν είχαμε το εξασκημένο μάτι του ναυτικού, δεν ξέραμε την σαπίλα που έκρυβε..

Αλλά και πιο παλιά δεν προτιμούσαμε το "Βεργίνα"-μετά "Σαμίνα"- πριν βάψει στα μαύρα δεκάδες οικογένειες συμπολιτών μας; Και πάλι επειδή ήταν αξιόπιστο στις ώρες του..

Δεν ήταν η "κακιά η ώρα" που σκότωσε τον Μιχάλη.....

Να τι λέει το ρεπορτάζ του Ριζοσπάστη:
" Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην καταγγελία που απέστειλαν στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, τον αρχηγό του Λιμενικού, τον Κλάδο Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, διαπίστωσαν πως: Η συγκόλληση στη βάση του ράουλου που έσπασε και σκότωσε το ναύτη ήταν πρόχειρα φτιαγμένη. Η διαπίστωση αυτή αφήνει έκθετο το ΥΕΝ, το οποίο από την πρώτη στιγμή και διαρκώς ισχυριζόταν πως αποκόπηκε ο πρυμναίος κάβος. Βέβαια, αν ομολογούσε την αλήθεια, θα έπρεπε το πλοίο να μείνει στο λιμάνι του Γυθείου και αυτό προφανώς θα ήταν πλήγμα για την εταιρεία. Ετσι το πλοίο έφυγε, έστω κι αν εγκυμονούσε κινδύνους για ναυτεργάτες και επιβάτες. Επίσης, όπως διαπίστωσε η ΠΕΜΕΝ, οι βάσεις που εδράζονται τα ράουλα, απ' όπου περνούν οι κάβοι, είναι διαβρωμένες και πρόχειρα συγκολλημένες."


Για τους κακόπιστους, οι φωτογραφίες από την ίδια εφημερίδα (πάλι τα κομμούνια ξεσηκώματα γυρεύουνε, ίσως πούνε...) είναι πλήρως διαφωτιστικές.

Και δείχνουνε, ότι υπό άλλες συνθήκες, το καραβόσκοινο και το κομμάτι του εξαρτήματος που έσπασε, θα μπορούσαν να σκοτώσουν και επιβάτες!!

Το Σάββατο, άκουσα σε ενημερωτική εκπομπή κάποιον ακτοπλόο εφοπλιστή (άλλον, όχι της πλοιοκτήτριας εταιρείας του "Πήγασου"), να διαμαρτύρεται με αφορμή αυτό το περιστατικό, για την κακή ποιότητα πολλών λιμανιών της χώρας, που εγκυμονούν πολλούς κινδύνους στην προσέγγιση των πλοίων και την επιβίβαση- αποβίβαση ανθρώπων και οχημάτων.
Παρόλο που στο συγκεκριμένο δυστύχημα δεν ήταν αυτή η αιτία.....δεν παύει να μας φοβίζει.

Σάπια Πλοία

Ακατάλληλα Λιμάνια

Που θα πάει αυτό συμπολίτες;

Τους κοστίζουμε ακριβά;

Αν είναι για να μοιράσουν καμιά μίζα μόνο ενδιαφέρονται;

Για σκεφτείτε τι είχε να γίνει, αν ο Μιχάλης είχε σκοτωθεί με αυτόν τον τρόπο σε κάποιο από τα πλοία του Μανούση...

σχετικά: "Καπετάνισσες", "Ριζοσπάστης (22/8) και (23/8)"

Υ.Γ. Αλήθεια ο "Πήγασος" είναι ο ίδιος "Πήγασος" που είχε "στουκάρει" πριν 10 χρόνια περίπου στην βραχονησίδα Πάτροκλος;

ΓΝΩΣΤΟΙ, ΦΙΛΟΙ, ΓΕΙΤΟΝΟΙ

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος





Πρόληψη επί της Ουσίας

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
δούρειος άνεμος του ΠΕΤΡΟΥ ΖΕΡΒΟΥ

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα
http://www.kounia.org/

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"
Νίκος Καζαντζάκης... Κι όμως σήμερα ταιριάζει κι εδώ!

Αρχειοθήκη ιστολογίου