Η Εθνική Πανεργατική απεργία είχε επιτυχία.
Και οι πορείες παρά τις παντοειδείς προβοκάτσιες και την "ομοβροντία" της αισχρής προπαγάνδας των διαπλεκόμενων ΜΜΕ.
Με μια τέτοια προπαγάνδα θα ασχοληθώ, αυτή γύρω από το Λιμάνι του Πειραιά, τα ακτοπλοϊκά δρομόλογια και τους ναυτεργάτες, που κινούνται γύρω από σωματεία που ελέγχει το ΠΑΜΕ.
Θα το επαναλάβω δεν ανήκω ούτε στο ΚΚΕ, ούτε στο ΠΑΜΕ και από εδώ τους έχω ασκήσει πολλές φορές κριτική, αλλά εδώ χρησιμοποιείται ο "χρωματισμός" για να γίνει μια πλήρης διαστροφή της πραγματικότητας.
1. Αν δεν κάνω λάθος σήμερα είχαμε Γενική Απεργία, η οποία είχε προκηρυχθεί 15 σχεδόν μέρες πριν. Σε μια γενική απεργία είναι πολύ πιθανό να απεργήσουν και τα πληρώματα των καραβιών.
Αυτό το γνώριζαν οι ταξιδιώτες αλλά και τα τουριστικά γραφεία, ώστε να τροποποίησουν για μια μέρα τα σχέδια τους.
2. Οι ιστορικοί εργατικοί αγώνες και οι νεκροί τους προήλθαν από αυτό ακριβώς το πράγμα: Από την ανάγκη περιφρούρησης της απεργίας από όσους, εκόντες- άκοντες, μπορούσε να επιστρατέψει η εργοδοσία για να σπάσει την διαπαραγματευτική δύναμη των απεργών.
Και η διαπραγματευτική δύναμη των απεργών είναι να θυμίσει πόσο σημαντική είναι η αξία της εργατικής δύναμης, άρα και για την τουριστική ανάπτυξη...
Τι να την κάνω εγώ την ...σωτηρία της Πατρίδας, άν εμένα η θεσμική της έκφραση με θέλει δουλοπάροικο;
Τι είναι η Πατρίδα ένα άδειο πουκάμισο ή ασφάλειά μου και η προοπτική μου;
Και για όποιον μιλήσει για άλλους καιρούς, να θυμήσω ότι με τις τελευταίες αλλαγές των μπιστικών της τοκογλυφικής τρόϊκας, η εργατική μας νομοθεσία γυρίζει κάπου στο 1900!
Οπότε είναι φυσικό να έχουμε αγώνες τύπου 1900!!!!
3. Είναι υποκριτικοί οι κλαυθμοί του Καρτέλ των ακτοπλόων εφοπλιστών και των συνεταίρων τους Τηλεορασάδων, περί του τουρισμού, του ταξιδιώτη κλπ. : Τα τελευταία χρόνια, αυτοί οι ίδιοι, οι οποίοι με διάφορες παραλλαγές εναλλάσσονται σε όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, μείωσαν κάθετα τον αριθμό των δρομολογίων (άρα και η δυνατότητα που έχει κάποιος να ταξιδέψει στην ώρα που το χρειάζεται) και οι τιμές των εισητηρίων τους ήταν πιο ακριβές και αυτών του αεροπλάνου. (Πριν τα βρουν η Ολυμπιακή με τη Αegean και φτιάξουν το απόλυτο Μονοπώλιο, συνεργό και αυτό του Καρτέλ...). Από νησί είμαστε και ξέρουμε.. Δυο μέρες απεργία το μήνα τους πείραξαν; Εκείνοι "να γαμ..νε και δέρνουν" γιατί είναι αφεντικά, ο εργάτης λίγο να σηκώσει το κεφάλι είναι... υποκινούμενος!
Βρε "αϊ σιχτίρ!!"
Δεν ήμουνα ποτέ οπαδός του "σφάξε με αγά μ' ν' αγιάσω"!
Αλλά του "καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή παρά σαράντα χρόνια, σκλαβιά και φυλακή"!
Δεν μιλάμε για τις συνηθισμένες απεργίες που κάναμε για να ανεβεί λίγο ο μισθός, ή κάτι άλλο να κερδίσουμε.
Μιλάμε ότι η επιτυχία αυτών των οικονομικών σχεδιασμών ισοδυναμεί να φτωχύνουν και να αδυνατίσουν στρατηγικά τόσο τα χαμηλά και τα μεσαία στρώματα της χώρας, ώστε οι τοκογλύφοι διεθνείς επενδυτές να πετάξουν και εδώ κανένα κόκκαλο, μπας και κερδίσει από αυτό κανένας ντόπιος διαπλεκόμενος μεταπράτης που ανεβοκατεβάζει με τα κ..λοκαναλά του μαριονέτες μπιστικούς ...
Η σωτηρία της δήθεν πατρίδας που έφτιαξαν όλοι αυτοί, ισοδυναμεί ουσιαστικά με την δική μου υποδούλωση κύριε ορισμέ της πολιτικής απατεωνιάς....
Η σιωπή «δικαιώνει» τους γενοκτόνους
-
Στις 24 Απριλίου 1915, και ενώ είχε αρχίσει ένα χρόνο πριν η Γενοκτονία των
Ελλήνων της Θράκης, του Πόντου και της λοιπής Μικράς Ασίας, οι τουρκικές
Αρχέ...
Πριν από 1 ώρα