Αντι-Τσουκνίδα

"Έμεινες ταμπουρωμένος στην ακτή,
σ’ ένα χαντάκι μες την άμμο.
Οι θάλασσες σου γίναν’ ένα τίποτα
κι η στάχτη η προφητική αφάνισε
τ’ αδέσποτα μαλλιά σου ..."

Αναγνώστες

Παρασκευή, Οκτωβρίου 19, 2007

Πατρίς και Θρησκεία μέσα στην Οικογένεια

Στο νηπιαγωγείο του παιδιού μου, αποφάσισαν να μη συμμετέχουν στην παρέλαση της επαρχιακής μας πόλης πίσω από το στρατό, την αστυνομία, το λιμενικό, την πυροσβεστική , τα λύκεια, τα γυμνάσια και τα δημοτικά.
Οι νηπιαγωγοί βρήκαν μάλιστα μια εγκύκλιο που λέει ότι η συμμετοχή των νηπιαγωγείων είναι προαιρετική.
Όμως ο σύλλογος γονέων ήταν αντίθετος και έτσι μας μοίρασε χαρτί, ώστε να δηλώσουμε ποια παιδάκια θα συμμετέχουν κάτω από τις οδηγίες του.
Εμείς ασφαλώς γράψαμε όχι. Έλεος φίλοι, πριν τα παιδάκια κατανοήσουν την έννοια της πατρίδας, να τα βάλουμε στην "Λοξή Φάλαγγα";
Για να με ρωτάει μετά ο γιος μου στις κούνιες :
"Μπαμπά τι λένε αυτά τα παιδάκια;"
"Μιλάνε Γερμανικά αγόρι μου.."
"Αφού οι Γερμανοί είναι εχθροί μας, πως ήρθανε στις κούνιες;"


Άσε που τα περισσότερα παιδιά είναι αλβανικής καταγωγής στο νήπιο μας...

Την προηγούμενη Κυριακή είχαμε πάει σε κάτι Βαφτίσια.
Άκουσε ο μικρός '"βαφτίζεται ο Δούλος του Θεού τάδε", τον είχανε βλέπεις βάλει μπροστά για να βλέπει..
"Μπαμπά γιατί λένε δούλος του Θεού, δούλος είναι κακό πράγμα.. να σε δέρνουνε και τέτοια.." (η Τι Βι βλέπεις..)
" Εννοούσανε παιδί μου ο άνθρωπος του Θεού", απαντάω εγώ
"Αφού θέλανε να πούνε άνθρωπος, γιατί είπανε δούλος;"
κόκκαλο εγώ..

10 σχόλια:

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

:)

Εχει βαλει θεμα για τις παρελασεις και η Angelina...

a.c. είπε...

Πολλές φορές οι ερωτήσεις των παιδιών μας κολλάνε στον τοίχο.

"Πώς να κρυφτείς απ' τα παιδιά; Έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα... "

Manos P. είπε...

Και εγώ ως παιδί είχα αυτήν την απορία για το δούλο.

Όσο για τις παρελάσεις ισχύει το ακρίτειο... "Άνδρες, άνδρες, πεταμένα λεφτα"

angelina είπε...

Έξυπνος ο μικρός. Πραγματικά οι ερωτήσεις τους σε αφήνουν άφωνο....και νιώθεις και βλάκας πολλές φορές. Είναι τόσο απλά τα πάντα στο μυαλό τους που σε κάνει να σκέφτεσαι τι θα μπορούσα να κάνω κάτι να μείνουν για πάντα έτσι.
Η πραγματικότητα όμως είναι οτι πάντα θα υπάρχουν οι ...άλλοι γονείς που με οποιαδήποτε απόκλιση εκ του καθιερωμένου ....μαύρο φίδι που σε έφαγε!!!!! Το να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας μέσα στο ψέμα εάν είναι να σώσουμε την εθνική μας ...κουταμάρα είναι απαραίτητο και αναγκαίο κακό για κάποιους. Δυστυχώς!

Σημ. Σε θερμοπαρακαλώ. Πατα Προσαρμογή-Ρυθμίσεις-Σχολια και στο: Εμφάνιση σχολίων σε popup παράρθυρο; πατησε ΟΧΙ. Συγγνώμη αλλά τόσο καιρό που μπαίνω στο blog σου μου έχουν βγεί τα μάτια να διαβάσω τα σχόλια.

Ανώνυμος είπε...

το έκανα αντζελίνα;
Πες μου καθότι τεχνολογικά μαθαίνω ακόμα.. Θα έρθω και στο δικό σου.

α. c. Σαββοπουλικός ε;

Not the boy next door, εμένα μεγάλη Τρίτη και μεγαλύτερο σε ηλικία, με πιάσανε τα γέλια στην εκκλησία όταν έβλεπα την εικόνα του νυμφίου και θυμήθηκα ότι σημαίνει "γαμπρός"..

Ντίνο, "Βάσης φρουρά εξηκονταρχία πρεβέζης, την Κυριακή θα ακούσουμε την μπάντα, θα ' χει το πλοίο υψωμένη σημαία, ίσως έρχεται ο κύριος Νομάρχης..."
Καριωτάκης
Ορισμένα πράγματα μένουν ίδια και απαράλλαχτα..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σε τελική ανάλυση ... οι γονείς τραβάνε τα ζόρια, έτσι;

Ανώνυμος είπε...

Ασκάρ έτσι είναι..

reginarosasamat είπε...

Kαλημέρα. Είδες κάτι απίστευτες ερωτήσεις που κάνουν τα πιτσιρίκια. Εχω μείνει κι εγώ κόκκαλο έτσι πολλές φορές κι έχω μετανοιώσει που δεν έγραφα καπου πρόχειρα τις πραγματικά τρομερές απορίες που έχω ακούσει κατά καιρούς.

Ανώνυμος είπε...

KΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΓΓΙΝΑ,
ΚΙ ΕΓΩ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΛΕΩ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ, ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ!

Sotirios είπε...

Μ' αρέσουν αυτά που γράψατε εδώ. Με τη θρησκεία ασχολήθηκα από μικρός, για να έχω μεταθανάτιες απολαύσεις στον παράδεισο. Διαβάστε αυτά που γράφω τώρα, για να δείτε που κατέληξα.

ΓΝΩΣΤΟΙ, ΦΙΛΟΙ, ΓΕΙΤΟΝΟΙ

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος





Πρόληψη επί της Ουσίας

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
δούρειος άνεμος του ΠΕΤΡΟΥ ΖΕΡΒΟΥ

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα
http://www.kounia.org/

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"
Νίκος Καζαντζάκης... Κι όμως σήμερα ταιριάζει κι εδώ!

Αρχειοθήκη ιστολογίου