Αντι-Τσουκνίδα

"Έμεινες ταμπουρωμένος στην ακτή,
σ’ ένα χαντάκι μες την άμμο.
Οι θάλασσες σου γίναν’ ένα τίποτα
κι η στάχτη η προφητική αφάνισε
τ’ αδέσποτα μαλλιά σου ..."

Αναγνώστες

Πέμπτη, Ιανουαρίου 10, 2008

Η κολυμπήθρα του Σιλωάμ και η αναπηρική σύνταξη

Θα σας πω σήμερα ένα ανέκδοτο που μου το είπανε έφηβοι:
...Όταν ο Χριστός πήγε στην Κολυμπήθρα του Σιλωάμ, ένας παράλυτος δεν έβγαινε έξω.
"Άσε του λένε οι μαθητές, αυτός είναι Έλληνας.."
Πάει κοντά του ο Χριστός και ο Έλληνας τραβήχτηκε, ξαφνιασμένος:
" Μη Κύριε", λέει," ξέρω ότι είσαι ο Υιός του Θεού κτλ, κτλ.. και δεν χρειάζεται να μου το αποδείξεις! Είδαμε και πάθαμε να βγάλουμε αυτή την ρημάδα την αναπηρική σύνταξη!"

Εφαρμόζω την ποιητική "Διαθήκη" του Κατσαρού, που είχα πριν λίγο καιρό ανεβάσει και εδώ..
Η συνέχεια και οι όποιες δικές μου σκέψεις στα σχόλια

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν πρόκειται για ανέκδοτο, αλλά για μια από τις πιο αξιομνημόνευτες ατάκες της ταινίας "Life of Brian" (...στα ελληνικά "Ένας προφήτης, μα τι προφήτης !") των Monty python, προσαρμοσμένης βέβαια στα καθ' ημάς :)

Ανώνυμος είπε...

α, να ένα στοιχείο.
Δεν είναι Ελληνική Πατέντα..

tractatus είπε...

σε απασχολεί το ασφαλιστικό βλέπω, όπως όλους άλλωστε...Να δούμε πώς θα κάνουμε την τελική επεξεργασία...

mania είπε...

Αχ Κομμούνι μου,
καμιά αναπηρική και για μένα να υπήρχε!! Με παιδεύει το αφεντικό μου ξέρεις. Όχι τίποτε το σοβαρό. Να ότι με πονά το μικρό μου δαχτυλάκι να πούμε.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Τέλειοοοοο.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάντως εσύ αν τους προσκομίσεις τον τον τίπλο σου ("καπιταλιστικό κουμούνι") όλο και κάποια αναπηρική θα τσιμπήσεις! χεχε

vasikos metoxos είπε...

Πετυχημένο. Στην Ελλάδα των "θαυμάτων" δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα...

ΓΝΩΣΤΟΙ, ΦΙΛΟΙ, ΓΕΙΤΟΝΟΙ

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος





Πρόληψη επί της Ουσίας

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
δούρειος άνεμος του ΠΕΤΡΟΥ ΖΕΡΒΟΥ

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα
http://www.kounia.org/

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"
Νίκος Καζαντζάκης... Κι όμως σήμερα ταιριάζει κι εδώ!

Αρχειοθήκη ιστολογίου