Αντι-Τσουκνίδα

"Έμεινες ταμπουρωμένος στην ακτή,
σ’ ένα χαντάκι μες την άμμο.
Οι θάλασσες σου γίναν’ ένα τίποτα
κι η στάχτη η προφητική αφάνισε
τ’ αδέσποτα μαλλιά σου ..."

Αναγνώστες

Πέμπτη, Ιανουαρίου 03, 2008

ΣΤΟΥΣ "ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ":
"ανέβασα" το κεντρικό ερώτημά μου για το ασφαλιστικό...
"Ειδικοί", περιμένω βοήθεια, όχι όμως αύξηση ορίων και μείωση συντάξεων.
Αν ήταν έτσι εύκολο, ο μπακάλης της γειτονιάς θα έκανε το διευθυντή της Κεντρικής Τράπεζας και θα γλιτώναμε κάτι παλυχούς μισθούς!

8 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο που κατέθεσες. Πρέπει όχι να υπολογιστούν οι επιτπώσεις στη βιολογική ικανότητα των εργαζομένων, αλλά και πληθώρα κοινωνικών επιπτώσεων -πέραν των οικονομικών. Τι σημαίνει να δουλεύεις στα 70 σου κανείς δεν ξέρει για την κοινωνία που ήδη είναι κοινωνία γερόντων.

σ.σ. έχω δημοσιεύσει ένα ερωτηματολόγιο κοινωνιολογικής έρευνας για την παιδοφιλία. Αν θες έλα να ρίξεις μια ματιά.

Ανώνυμος είπε...

έρχομαι αμέσως

akrat είπε...

επαίων ειδικός δεν είμαι.... οπότε με μια καλή χρονιά βολεύεστε???

Ανώνυμος είπε...

και βέβαια να μας πεις καλωσήρθες!

tractatus είπε...

Τα σχόλιά μου και τις προτάσεις μου τις βλέπεις στους φακέλους...

vasikos metoxos είπε...

Η επιστροφή των "κλεμμένων" στα ταμεία είναι το κλειδί. Εφόσον αυτό γίνει μάλλον τα πράγματα γίνονται ευκολότερα. Η 50χρονη άτοκη "διαχείριση" των χρημάτων των ταμείων από το κράτος ισοδυναμεί με ληστεία των εργαζομένων.

mania είπε...

Καλησπέρα κομμούνι μου,
καλά δεν βαρέθηκες ακόμα να περιμένεις προτάσεις;; Και άντε και τις έχεις, τι θα κάνεις;; Θα τις πάς στην Φάνη;;
Άντε και του χρόνου

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που λες Βασικέ (καλωσήρθες και εδώ) είναι η βάση για όλα τα υπόλοιπα.
Μάνια μου έχεις δίκαιο, αλλά ας σχεδιάζουμε και εμείς επί χάρτου, έτσι για να σπάμε τον "μονόδρομο της σκέψης" που επιβάλουν..

ΓΝΩΣΤΟΙ, ΦΙΛΟΙ, ΓΕΙΤΟΝΟΙ

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος





Πρόληψη επί της Ουσίας

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
δούρειος άνεμος του ΠΕΤΡΟΥ ΖΕΡΒΟΥ

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα
http://www.kounia.org/

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"
Νίκος Καζαντζάκης... Κι όμως σήμερα ταιριάζει κι εδώ!

Αρχειοθήκη ιστολογίου