Αντι-Τσουκνίδα

"Έμεινες ταμπουρωμένος στην ακτή,
σ’ ένα χαντάκι μες την άμμο.
Οι θάλασσες σου γίναν’ ένα τίποτα
κι η στάχτη η προφητική αφάνισε
τ’ αδέσποτα μαλλιά σου ..."

Αναγνώστες

Σάββατο, Ιουνίου 07, 2008

Μετά από πρόσκληση του SINISTRA RADICALE, είπα να πάρω μέρος κι εγώ στο παιγνιδάκι, μια και θα μου πάρει λίγο καιρό ακόμα να καταγράψω κάποιες σκέψεις επί της επικαιρότητας
Το παίγνιον λέγεται βρες την μόνη πρόταση που είναι αλήθεια :
1. Κατά καιρούς εκφράζομαι και ποιητικά
2. Δεν έχω καθόλου φανερή συμμετοχή στα κοινά
3. Έχω υπάρξει μέλος της ΚΝΕ
4. Έχω υπάρξει μέλος του ΣΥΝ
5. Η μουσική που κυρίως ακούω είναι ροκ

Προσκαλώ κι εγώ τους tzortzinos , ΑΓΡΥΠΝΟΣ , ΑΣΚΑΡΔΑΜΥΚΤΙ , Ν.Α.ΛΑΜΠΗΣ, ΣΟΦΙΑ , ΔΕΙΜΟΣ, e-Epiloges, Γιώργος Σακελλίων , ΛΑΜΠΟΡΓΚΙΝΙ &
ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

13 σχόλια:

Μανιτάρι του Βουνού είπε...

Η πρωτη πρόταση είναι αληθής σε σενα...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Θα κρατήσω την τελευταία πρόταση.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μάλλον εύκολη η απάντηση: είσαι μέλος του ΣΥΝ!

Εγώ το έπαιξα ήδη παλιότερα, με μια παραλλαγή: "ποια από τις παρακάτω κυρίες ξεπαρθένεψε τον Άσκαρ;" χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Χα, Ασκάρ,θα το ήθελες για να λες ότι είναι κατευθυνόμενη η κριτική που ασκώ στον νερόβραστο σοσιαλισμό...
Όμως δεν είμαι μέλος του ΣΥΝ, αλλά ανένταχτος.
Οι άλλοι 2 μπορείτε να περιμένετε..

Ανώνυμος είπε...

Ego pali, tha dialega tin proti protasi.
propetis

akrat είπε...

εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε


ένα παιχνίδι χωρίς σκάνερ είναι πάντα ευπρόσδεκτο

λοιπόν το ένα και το πέντε είναι ταμάμ για εμένα...

καλημερούδια

Sophia Kollia είπε...

Έχω παίξει και τους ξεγέλασα, εσύ όμως δεν μπορείς, γιατί η αλήθεια είναι πως γράφεις και ποίηματα. Όμως και για τα υπόλοιπα δεν κόβω το κεφάλι μου! Τι τσιγάρο θέλω να κόψω!!

NdN είπε...

Καλημέρα,

Εγώ θα πω το 5! Το ΣΥΝ και ΚΝΕ το ξεχνάμε. Το 1 δεν μου κάνει, ανάμεσα σε 2 και 5 διαλέγω το 5.

Αυτά...

Την καλημέρα μου!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ανάμεσα στο 1 και στο 3, εφόσον όμως μια και μόνη πρόταση είναι αληθής, διαλέγω το 1 …σίγουρο χαρτί :)

Ανώνυμος είπε...

θα βοηθήσω όντως αυτό που παίζει είναι ανάμεσα στο 1 και το 5

Ανώνυμος είπε...

Aν η αίσθησή μου με οδηγεί σωστά , τότε είναι σίγουρα η 1η πρόταση είναι και η ορθή (γράφεις ποιήματα) !!!

Ανώνυμος είπε...

για να μη σας πρίζω είναι το 1.
δείτε εδώ:
http://www.lexima.gr/lxm/forum/viewtopic.php?t=94
Ότι αξίζει να δημοσιευτεί, έστω σε φόρουμ.

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

Τι εγινε ρε παιδια;;;;
Μολις λειψω λιγο, μαζευεστε και παιζετε χωρις εμενα;;;;;;;;;;;;;
Φιλια σε ολους....
Sorry ημουν εκτος......

ΓΝΩΣΤΟΙ, ΦΙΛΟΙ, ΓΕΙΤΟΝΟΙ

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος





Πρόληψη επί της Ουσίας

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
δούρειος άνεμος του ΠΕΤΡΟΥ ΖΕΡΒΟΥ

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα
http://www.kounia.org/

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"
Νίκος Καζαντζάκης... Κι όμως σήμερα ταιριάζει κι εδώ!

Αρχειοθήκη ιστολογίου