Αντι-Τσουκνίδα

"Έμεινες ταμπουρωμένος στην ακτή,
σ’ ένα χαντάκι μες την άμμο.
Οι θάλασσες σου γίναν’ ένα τίποτα
κι η στάχτη η προφητική αφάνισε
τ’ αδέσποτα μαλλιά σου ..."

Αναγνώστες

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 31, 2007

2008 ευχές!

2008 κανούργιοι φίλοι...
2008 στόχοι....
2008 ωραία όνειρα...
2008 "θα συνεχίσω"
2008 "μπορώ"
2008 μυριάδες "δεν πειράζει, προσπάθησα όμως"
2008 εκατομύρια αγκαλιές!

Σε όλους τους φίλους που επικοινωνούμε και από εδώ μέσα κατά καιρούς,
σε όσους λέμε ένα γεια ιντερνετικά,
σε όλους σας
ΕΥΧΟΜΑΙ:
Με Υγεία (όχι μόνο σωματική)ο καινούργιος χρόνος!
(Τα άλλα βρίσκονται..)

15 σχόλια:

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

Καλή χρονιά με υγεία.

gskapetis είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ ,όπως το λες, όχι μόνο σωματική, ούτε μόνο ψυχική, υγεία παντού και κυρίως στη σκέψη και τις όποιες επιλογές, υγεία πολιτική(είναι άραγε αναστρέψιμη η κατάσταση;), υγεία κοινωνική πάνω απ΄ όλα. Και σε σένα, αλλά και σε όσους μπαινοβγαίνουν σ΄ αυτές τις οάσεις του διαδικτύου πολλές ευχές.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Κι εγώ με τη σειρά μου σού εύχομαι δημιουργικό και κριτικό το 2008, γεμάτο ευτυχία.

vasikos metoxos είπε...

Καλή Χρονιά με υγεία, ευτυχία και διάθεση για δυνατά ποστ.

ΒΜ

tractatus είπε...

πολλές ευχές για δημιουργικές επικοινωνίες και ξεκούραστα χαμόγελα!!! στην υγεία μας!

τσότσος είπε...

Καλή χρονιά και σε σένα φίλε, όλα τα καλά να σου φέρει ο καινούργιος χρόνος.
Εξαιρετική η χριστουγεννιάτικη κάρτα σου με το ποίημα του Λειβαδίτη!

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ1

Side21 είπε...

Φίλε μου Χρόνια σου πολλά
κι ο νέος χρόνος χαρούμενος, ειρηνικός, δημιουργικός,
με υγεία, με ευτυχία, με ιδέες,
ανησυχίες, αμφισβητήσεις
κι όλες σου οι επιθυμίες, οι στόχοι, τα όνειρα,
οι αγκαλιές σου εύχομαι να γίνουν πράξη.

mania είπε...

Κουμμούνι μου καλό,
2008 ευχές και σε σένα!! Ας είναι το νέο έτος καλύτερο από το περσινό με λιγότερες φωτιές, λιγότερους νεκρούς (μάλλον καθόλου νεκρούς από φωτιές), λιγότερη ακρίβεια (αν και λίγο δύσκολο αυτό), περισσότερες ευκαιρίες για όλους μας και ότι άλλο επιθυμεί η προοδευτική σου ψυχούλα!!

vagnes είπε...

Σου ευχομαι τη νεα χρονια να "τσουκνιδιζεις" περισσοτερο, και να εισαι πιστος στον καπιταλιστικο σου κομμουνισμο...
Σε μας τους δυο, να διαφωνεις μαζι μου ή να διαφωνω μαζι σου (διαλεξε) περισσοτερο ωστε το συμπερασμα να ειναι αποδοτικοτερο...
Καλη Χρονια φιλε

dyosmaraki είπε...

Καλή Χρονιά γεμάτη χαμόγελο

Ναταλία είπε...

κι άλλες 20008 από μένα!!!!!!!!
Νάσαι καλά!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Παίρνω 2008 βαθιές ανάσες...κι εύχομαι Καλή Χρονιά!

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!

spirosvii είπε...

Στον φίλο μου ΚΑΠ ΚΟΥΜ εύχομαι να πάνε όλα στη ζωή του έτσι όπως τα έχει σχεδιάσει.

Και η καρδιά σου φίλε μου να συνεχίσει να 'ναι πάντα ζέστη.

ΓΝΩΣΤΟΙ, ΦΙΛΟΙ, ΓΕΙΤΟΝΟΙ

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος





Πρόληψη επί της Ουσίας

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
δούρειος άνεμος του ΠΕΤΡΟΥ ΖΕΡΒΟΥ

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα
http://www.kounia.org/

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"
Νίκος Καζαντζάκης... Κι όμως σήμερα ταιριάζει κι εδώ!

Αρχειοθήκη ιστολογίου