Τον τελευταίο καιρό με τριβελίζουν διάφορα ερωτήματα.
Βλέπω πως πάνε τα πράγματα σε "υψηλό επίπεδο", πως έχει γίνει η κεντρική πολιτική σκηνή ένα παιγνίδι εντυπώσεων, αλλά και σε "χαμηλό" επίπεδο (στην Τ.Α. και τα σωματεία όπου κατά κάποιο τρόπο έχω εμπλακεί).
Στην καθημερινή μας δημόσια δράση, όπου η κοινωνική παθολογία που αναπαράγουν τα παράθυρα των ΜΜΕ, μας επηρρεάζει όλο και πιο πολύ.
Λέω για τα ΜΜΕ, αλλά σίγουρα μόνο είναι ο "επιταχυντής", κάπου αλλού πρέπει να βρίσκεται η "σπορά" του ανούσιου....
Προσπαθώ να τα απαντήσω και συνέχεια βλέπω πως πρέπει να βάλω και άλλες μεταβλητές στο σύστημα..
Πάντως είμαι σίγουρος, όποιος φτάσει πιο κοντά στην απάντηση, θα έχει το "κλειδί" για την επόμενη επανάσταση. (Εϊ, είπαμε δεν είναι ανάγκη πάντα να υπάρχουν γκιλοτίνες, μη μας ζαλίσετε τον έρωτα με αυτό, πέίτε το όπως θέλετε.)
Τα ερωτήματα, μετά την "αντιπροσώπευση", ποιά η επόμενη πρόταση για την δημοκρατία;
Και οι εκπρόσωποι -"έρημοι κι απρόσωποι"- αν καλά λειτουργούν, γιατί όλη αυτή η παθολογία;
Από την άλλη μήπως όλες αυτές οι προτάσεις των αμεσοδημοκρατών και των περιεκτικοδημακρατών είναι λίγο ανεδαφικές σε ένα κοινωνικό πλαίσιο ατομισμού και καταναλωτισμού..
Τόσες μα τόσες μαθημένες συμπεριφορές χρόνων!
Ποιό είναι το νόημα της "ηγεσίας", της "καθοδήγησης" της "πρωτοπορίας" σε ένα τέτοιο κόσμο.
Ας πούμε τα παιδιά με τις κουκούλες, αυτό υποσυνείδητα μπορεί να έχουν.
Να βρουν ένα σαματατζίδικο τρόπο να περάσουν την άποψή τους για δυναμική αντισυστημική πάλη.
Εδώ πολλές φορές σκεφτόμαστε ότι για να μας φτιάξουνε ένα καλό ιατρείο στο χωριό μας, πρέπει του επόμενου που θα πεθάνει, επειδή δεν πρόλαβε να του δωθεί ιατρική βοήθεια, να περιφέρουμε το πτώμα του στα κανάλια, αλλιώς δεν πρόκειται να γίνει καν ζήτημα.
Αυτά, τα ολίγα και τα ακατέργαστα.
2ο Γυμνάσιο Σάμου - Εκπαιδευτικές δράσεις για θέματα υγείας και
αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών
-
Από τις 26 Φεβρουαρίου έως και την 1η Μαρτίου, στο πλαίσιο του μαθήματος
των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και σε συνεργασία με την μαία του Κέντρου Υγείας
Καρλο...
Πριν από 1 ώρα