Αντι-Τσουκνίδα

"Έμεινες ταμπουρωμένος στην ακτή,
σ’ ένα χαντάκι μες την άμμο.
Οι θάλασσες σου γίναν’ ένα τίποτα
κι η στάχτη η προφητική αφάνισε
τ’ αδέσποτα μαλλιά σου ..."

Αναγνώστες

Τετάρτη, Απριλίου 04, 2007

" Άφησε με να έρθω μαζί σου. ..."

Έρχεται Ανάσταση και επειδή όλα αυτά τα "αγιωτικά" -που θέλοντας και μη μας ακουμπάνε- δεν έχουν νόημα δίχως την Αγάπη..
Το ξέρω είναι μεγάλη λέξη και πολλές φορές παρεξηγημένη, είτε θετικά, είτε αρνητικά...
Λοιπόν βάλτε επεξήγηση:
Πλησίασμα
Εννοποιητική Δύναμη
ή απλώς:

μαζί

Γι' αυτό το "μαζί" έχουν ειπωθεί περισσότερα από πολλούς άλλους, πιότερο δοκιμασμένους από μένα στο
αμόνι της ζωής...
Με τις ευχές μου για πραγματική Ανάσταση (κι όσο βαστάξει) σας δωρίζω το παρακάτω απόσπασμα από κάτι πολύ αγαπημένο.


" H Σονάτα του Σεληνόφωτος

Γιάννης Ρίτσος

Το ξέρω πως καθένας μοναχός πορεύεται στον έρωτα,
μοναχός στη δόξα και στο θάνατο.
Το ξέρω. Το δοκίμασα. Δεν ωφελεί.
Άφησε με να έρθω μαζί σου....

Τούτο το σπίτι στοίχειωσε, με διώχνει θέλω να πω έχει παλιώσει
πολύ, τα καρφιά ξεκολλάνε,
τα κάδρα ρίχνονται σα να βουτάνε στο κενό,
οι σουβάδες πέφτουν αθόρυβα
όπως πέφτει το καπέλο του πεθαμένου
απ' την κρεμάστρα στο σκοτεινό διάδρομο
όπως πέφτει το μάλλινο τριμμένο γάντι της σιωπής
απ' τα γόνατά της
ή όπως πέφτει μιά λουρίδα φεγγάρι στην παλιά,
ξεκοιλιασμένη πολυθρόνα.

........

Το ξέρω η ώρα είναι πια περασμένη. Άφησέ με,
γιατί τόσα χρόνια, μέρες και νύχτες και πορφυρά μεσημέρια,
έμεινα μόνη, ανένδοτη, μόνη και πάναγνη,
ακόμη στη συζυγική μου κλίνη πάναγνη και μόνη,
γράφοντας ένδοξους στίχους στα γόνατα του Θεού,
στίχους που, σε διαβεβαιώ, θα μένουνε
σα λαξευμένοι σε άμεμπτο μάρμαρο
πέρα απ' τη ζωή μου και τη ζωή σου,
πέρα πολύ. Δε φτάνει.
Άφησε με να έρθω μαζί σου. "

12 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Καλά να περάσεις το Πάσχα, στη Σάμο, είπαμε;

Ανώνυμος είπε...

Ναι..
Τελικά, αν και βρεθήκαμε απροσδόκητα δεν καταφέραμε να τα πούμε...

ioannisk είπε...

μία άσχετη ερώτηση: εσύ το έγραψες αυτό: http://www.phorum.gr/viewtopic.php?t=52421
Έχει το blog σου για URL ο 1ος σχολιαστής.

Καλό Πάσχα.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Περίμενα να βρεθούμε έξω μετά τη συζήτηση, αλλά τελικά περίμενα 10 λεπτά, δεν εμφανίστηκες και επειδή είχα επείγουσα δουλειά έγινα καπνός.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Μα δεν υπάρχει σχολιασμός, μια παράθεση του άρθρου της εφημερίδας, το οποίο δημοσιεύτηκε σε ένα άλλο μπλόγκ.
Καλό Πάσχα

Ανώνυμος είπε...

Το έλεγξα ΙΟΑΝΝΙΣΚ.
Διορθώθηκε.
Θέλουν προσοχή αυτά τα ζητήματα.
Σίγουρα.
Και το URL βγήκε.
Συμμετείχα παλαιότερα σε αυτό το φόρουμ. Τώρα είμαι ας πούμε αδρανές μέλος.
Δυστυχώς σε κάποιο P.C. υπήρχε κρατημένος ο κωδικός μου.

ioannisk είπε...

Αντιγράφω ότι έγραψα και στο post μου.

"KK
Νομίζω ότι με παρεξήγησες.

Δεν είχα σκοπό να σε δικάσω ή να σε κατακρίνω. Απλώς ήταν μία πολύ ωραία σύμπτωση το γεγονός ότι σε ένα post μου που έχεις σχολιάσει και εσύ αναφέρει κάποιος ένα forum (στα οποία ζήτημα αν έχω μπει 10 φορές στην ζωή μου) του οποίο το Thread το ξεκίνησες εσύ. Εκεί ξεκινάει και σταματάει η περιέργεια μου :)

Δες τα σχόλια.

Όσον αφορά το θέμα προφανώς μπορείς να σχολιάσεις το θέμα. Από την άλλη πιστεύω πως μία εφημερίδα έχει δικαίωμα να διώξει ένα αρθρογράφο της και σίγουρα ο Δελαστίκ δεν έχει θέση σε μία σοβαρή εφημερίδα. Υπάρχει αξιόπιστη πηγή ότι οι ΗΠΑ απαίτησαν να απολυθεί ο Δελαστίκ;

Καλές γιορτές και σε εσένα."

ioannisk είπε...

Φίλε μου αν εγώ είμαι η αιτία για: "ΣΗΜ
Επειδή κάποιοι φίλοι μου παραπονέθηκαν ότι πρώτη φορά "μπλέκομα" σε "συνομοσιολογίες" και με έβαλαν σε δεύτερες σκέψεις," τότε ζητάω συγνώμη. Μία απλή και αθώα ερώτηση έκανα που βασίζεται σε μία σύμπτωση.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Έδειξα το ποστάκι σου σ' έναν φίλο μου και φώναξε ο άνθρωπος:
"επιτέλους κι ένα μήνυμα ζεστό... τα σιχαθήκαμε τα μεγάλα λόγια των αρχιμανδριτάδων"!
Η τελευταία λέξη μου θύμησε κάτι παλιότερο (θυμάσαι;)... και είπα να στο μεταφέρω...

Χρόνια πολλά φίλε και καλή ανάσταση!
"Μαζί"... όπως λες κι εσύ!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου ΙΟΑΝΝΙΣΚ, σίγουρα δεν μπορεί να τεκμηριωθεί ότι ότι οι ΗΠΑ απαίτησαν να απολυθεί ο Δελαστίκ. Γιαυτό και εγώ άλλαξα το πόστ, γιατί έτσι όπως παρατέθηκε το αρχικό κείμενο φαινόταν να υιοθετείται αυτή η άποψη.

Ασκαρδ.
Μαζί Ανάσταση

david santos είπε...

Hello!
Thanks for you work and have a good weekend.

ΓΝΩΣΤΟΙ, ΦΙΛΟΙ, ΓΕΙΤΟΝΟΙ

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος





Πρόληψη επί της Ουσίας

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
δούρειος άνεμος του ΠΕΤΡΟΥ ΖΕΡΒΟΥ

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα
http://www.kounia.org/

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"
Νίκος Καζαντζάκης... Κι όμως σήμερα ταιριάζει κι εδώ!

Αρχειοθήκη ιστολογίου