Αντι-Τσουκνίδα

"Έμεινες ταμπουρωμένος στην ακτή,
σ’ ένα χαντάκι μες την άμμο.
Οι θάλασσες σου γίναν’ ένα τίποτα
κι η στάχτη η προφητική αφάνισε
τ’ αδέσποτα μαλλιά σου ..."

Αναγνώστες

Δευτέρα, Ιουνίου 09, 2008

Μαύρες Σκέψεις

Έχω αρκετά στο μυαλό μου που σκέφτομαι...
Οι γάμοι της Τήλου και οι κραυγές κάποιων "θρησκευομένων"
Οι Μήζενς και τα άλλα Σκάνδαλα
Η ακρίβεια και η μεγάλη οικονομική κρίση
Η ζήτηση ενέργειας, η εκτίναξη της τιμής των τροφίμων και ο καταναλωτισμός
Ήρθαν και ξανά οι Σεισμοί, λείπουν ακόμα οι λοιμοί και ευτυχώς προς το παρόν και οι γενικευμένοι λιμοί στο Ελλάντα, αλλά που θα πάει;
Α, είναι και το νέο Έπος των Ρεχακλήδων..

Σήμερα όμως με έχει πιάσει ένα σφίξιμο στο στομάχι...
Όχι δυο, τρία πράγματα που συνδέουν τον μικρόκοσμό μου με την Πολιτική με έχουν απογοητεύσει: Όποιος αγώνας κάνω κι εγώ και οι γύρω μου για να βελτιωθούν μένει με μηδαμινά αποτελέσματα.
Αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο είναι ότι αν όλοι έδιναν τον ίδιο αγώνα που δίνουν κάποιοι, τα αποτελέσματα θα ήταν πολύ καλύτερα.
Γνωρίζω ότι αν ξεκινήσει η διάβρωση, χρειάζεται να φανε από τα σκουπίδια ή να βομβαρδιστεί το σπίτι τους για να ξυπνήσουν οι πολλοί!
Αλλά μέχρι πότε θα πίνουμε το ποτήριο τούτο, όσοι έχουμε όνειρα, όσοι δεν το βάζουμε κάτω...

5 σχόλια:

Unknown είπε...

...aπό τα σκουπίδια τρώνε (τρώμε), απλά δεν το έχουν καταλάβει ακόμη.

Sophia Kollia είπε...

Μήπως αγωνίζεστε με λάθος τρόπο?

Ανώνυμος είπε...

Sofia μου, δεν μπορείς να φανταστείς με πόσους τρόπους έχουμε αγωνιστεί.
Πολύ λίγο χρησιμοποιήθηκαν οι κλασσικές συνδικαλιστικές μέθοδοι.
Δώθηκε μεγάλο βάρος στην επικοινωνία και την ενημέρωση του πολίτη από κοντά...
Αλλά όταν κάποιοι εξουσιαστές είναι αποφασισμένοι να λήξουν κάτι και ρίχνουν όλα τα μέσα σε αυτό.
Ο αγώνας είναι άνισος.
Μοναδική ελπίδα κάποιοι να πάνε μετά την απελπισία να μην έχουν να χάσου τίποτα και τουλάχιστον να πληγώσουν βαθειά όσους χρησιμοποιούν τη σπέκουλα και την πλύση εγκεφάλου....
Βρένους μου φαίνεται ότι έχεις δίκαιο...

Μανιτάρι του Βουνού είπε...

Φίλε Τσουκνίδα όντως οι σκέψεις είναι μαύρες, αλλά και βάσιμες.

Νομίζω ότι ενώ οι αντικειμενικές συνθήκες είναι πολύ "ώριμες" για αλλαγή πορείας υπάρουν δυο λόγοι που κατα τη γνώμη είναι τεράσταις σηαμσίας για την "αδιαφορία":

1) Οι προσδοκίες ελάχιστης κλίμακας από τους σημερινούς ανθρώπους. Οι προσδοκίες μεγάλης κλίμακς κατέρρευσαν. Τόσο ο "χριστιανισμός" μας ήταν ασθενικ΄ςο κατά κανόνα τον 20 αιωνα, όσο και η "αριστεροσύνη" μας... Η αυτοκριτική αργεί βλέπεις σε μεγάλη κλίμακα...


2) Σήμερα ο αγώνας για υπέρβαση των πρωτόγονων ενστίκτων με θετικό τρόπο έχει παέι στην άκρη. Θεωρώ "δηλητήριο" να παίζει μόνο το "δικαίωμα στην επιλογή" χωρίς παράλληλα να παίζει " το ποιός τύπος ανθρώπου είναι το πρότυπο"...

ΥΓ Βάλε το νου σου στον Αδη και μην απελπίζεσαι...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Σωστόοος. Θα το πιούμε και τούτο το ποτήρι. Η πίκρα του δε θα αλλάξει τα όνειρά μας, που πάντα θα μένουν δροσερά και γλυκά.

ΓΝΩΣΤΟΙ, ΦΙΛΟΙ, ΓΕΙΤΟΝΟΙ

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος

η δύναμη σου θάλασσα, η θέλησή μου βράχος





Πρόληψη επί της Ουσίας

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
δούρειος άνεμος του ΠΕΤΡΟΥ ΖΕΡΒΟΥ

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα

ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ για όλα τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα
http://www.kounia.org/

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"

"ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ!"
Νίκος Καζαντζάκης... Κι όμως σήμερα ταιριάζει κι εδώ!

Αρχειοθήκη ιστολογίου