Κλείνει, αν δεν πωληθεί μισοτιμής η Alitalia, "κωλοβώνεται" η Ολυμπιακή με την ελπίδα να πουληθεί..
Εγώ θα κάνω ένα αφελές ερώτημα:
Υπάρχουν 2 αερπορικές εταιρείες κρατικές σε γειτονικές χώρες η Alitalia και η Ο.Α. που περνάν δύσκολες μέρες...
Μάλιστα η "κατάντια" της μίας χρησιμοποιείται σήμερα ως φόβητρο για τους εργαζόμενους της άλλης.
Τι εμπόδιζε τις 2 κυβερνήσεις να συνεργαστούν (ακόμα να κάνουν και 1 εταιρεία με συνιδιοκτησία), να συνεργαστούν και με άλλες ακόμα γειτονικές χώρες που οι κρατικοί τους αερομεταφορείς βαδίζουν σε "αναμένα κάρβουνα" με την κρίση στις αερομεταφορές...
Να πιέσουν μαζί την κομισιόν να αποδεχτεί ένα σχέδιο σωτηρίας με κύριους μετόχους το Ιταλικό και το Ελληνικό Δημόσιο ή και άλλα Δημόσια...
Γιατί στο καλό λέμε Ε.Ε.;
Μόνο γιατί μας συμφέρει όταν προωθεί την απελευθέρωση της αγοράς εργασίας;
Δεν είμαι γνώστης των οικονομικών των αεροπορικών εταιρειών, αλλά ούτε καν διερευνήθηκε αυτή η προοπτική.
Όχι τώρα αλλά νωρίτερα...
Το ξαναλέω κάνω ένα αφελές ερώτημα για να μάθω πράγματα...
7 σχόλια:
Γιατί φίλτατε το πρόβλημα είναι η νοοτροπία που κουβαλάνε αυτές οι εταιρίες. Από κεφάλι (βλέπε διορισμένοι υπεύθυνοι) μέχρι τον τελευταίο υπάλληλο φορέα του μικροβίου του ωχαδερφισμού και της δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας. Που μαζί με την πολιτική ηγεσία φτάσανε και τις δύο εταιρίες στην κατάσταση που είναι...
Αφελέστατο το ερώτημα αγαπητέ, δεδομένου ότι όλη η φασαρία γίνεται για να μείνουν ελεύθερα κάμποσα χρυσοφόρα slot. Η συντεχνιακή νοοτροπία των εργαζομένω και στις δυο εταιρείες ήταν απλώς ο αφορμή.
Mα αν η Κομισιον επετρεπε τη κρατικη παρεμβαση θα ειχε βρεθει λυση για τη καθε μια ξεχωριστα δεν θα ηταν καν αναγκη να ενωθουν. Δεν λεει πουθενα οτι αν ειναι δυο μαζι το επιτρεπει ενω αν ειναι μια οχι.
Σε συνδυασμο μ'αυτο που λεει η Vrennus κι εχει απολυτο δικιο, φτασανε και οι δυο στη χρεωκοπια.
Λένε ότι υπάρχει παγκόσμιο πρόβλημα με τις αερομεταφορές γιαυτό και εγώ σκέφτηκα τον συνασπισμό.
Από κει πέρα το αφελές ερώτημά μου αποκάλυψε την αλεργία των ελίτ για κάθε τι δημόσιο, αλλά και τα συμφέροντα που κρύβοναται πίσω από τις πολιτικές, όπως λέτε Βρένους και Αδαμαντία ...
2 λουζερς δεν κανουν 1 γουινερ
υπάρχουν σήμερα νικητές στις αερομεταφορές ανώνυμε;
Υπαρχουν. Εσυ τι ακριβως εννοεις οταν μιλας για "ένα σχέδιο σωτηρίας", ενα σχεδιο με 2 ηττημενους; Ok, my bad. Take two.
2 λουζερς μας κανουν 1 big whiner
Δημοσίευση σχολίου