http://taspa-taspan-taspa.blogspot.com/2010/01/h.html#links
Διαβάστε την ανάρτηση δεν θα το πιστέψετε.
Τουλάχιστον έτσι ο Άγιος Κήρυκος και οι Φούρνοι θα δουν F/B
Το Αιγαίο ανήκει στις Δεσποινίδες του!
Ο εθνικός στόχος μιας γυάλινης οικονομίας
-
Σκληρός μονεταριστής ο τέως διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος Νίκος
Γκαργκάνας, είχε δυσαρεστήσει πολλούς στα χρόνια του ψευδεπίγραφου
σημιτικού «εκσυγχ...
Πριν από 4 ώρες
7 σχόλια:
Πολυ ευγενικο σε βρισκω!!!
Τι γεροντοκορες φιλε μου,εναμιση ποδι στον υγρο Ταφο......
Νησιωτες μεινετε εκει που εισθε!!!
Και αν βουλιάξει κανείς απλά θα κατηγορούμε την κακή θάλασσα, και αν κάποιοι ψάχνουν δουλειά θα κατηγορούμε...
Το Αιγαίο ανήκει στις Δεσποινίδες του και οι θαλασσοπόροι επιβάτες στα ψάρια του;
Mε επιτροπο Αλιειας να μη βαλουμε ενα χερι βοηθειας!!!!
Εξω απο πλακα χρειαζεται μια δυναμικη απαντηση με οργανομενη αρνηση μετακινησης με τα εν λογω σαπακια.
Ο Αγουδημος εκτος απο πλοια εχει κι αλλη περιουσια .
Εμεις εχουμε δικαιωμα και υποχρεωση να μη ξαναπληρωσουμε και ισως με ανεπανορθωτο κοστος τα κερατιατικα του.
Πάλι Ρομίλντα;Ανέκδοτο θα γινει πάλι το καλοκαιρι...
Παιδιά, ένα θα σας πω, σήμερα μιλούσα με κάποιον Ικαριώτη, ο οποίος ήταν χαρούμενος. Βρομίλντα*; Βρομίλντα τι να κάνουμε! Από το τίποτα καλύτερα...
(Για να πας στο άλλο λιμάνι την Βορεινή πλευρά του Νησιού θέλεις 50 ευρώ για το ταξί μέσα στα μεσάνυχτα, αφού τα πλοία για να εξυπηρετούν "καλές ώρες" την Σύρα ή την Πάρο, που έχουν ανταγωνισμό προσεγγίζουν Ικαρία μεταμεσονύχτιες ώρες στο δρόμο προς τη Σάμο.
* Οι Δεσποινίδες εκτός από μονόπαντες, αργοκίνητες είναι συχνά και βρώμικες εξ' αιτίας μάλλον της απογοήτευσης του απλήρωτου προσωπικού...
Το έχω πει, τα Καράβια για τα νησιά είναι σαν τα ΚΤΕΛ στα ορεινά χωριά.
Μόνο που στα ορεινά μπορεί να πάει κανείς και με το αυτοκινητό του...
Με όρους καθαρά κόστους- οφέλους κάποια νησιά συμφέρει να πουληθούν στην Τουρκία. Ας το κάνουν. Εδώ οδηγεί ο "φιλελεύθερος" δογματισμός.
Δημοσίευση σχολίου